Jak firma powinna korzystać z mediów społecznościowych?

Jak firma powinna korzystać z mediów społecznościowych?

Jesteś nowy na rynku i zastanawiasz się, jak Twoja mała firma może wyróżnić się wśród milionów marek obecnie dostępnych w mediach społecznościowych. Ten artykuł jest dla Ciebie.

Dlaczego media społecznościowe są ważne dla małych firm?

Największą korzyścią płynącą z korzystania z mediów społecznościowych jest to, że jest to tania strategia zwiększania świadomości marki. Chociaż oczywiście musisz zainwestować czas i zasoby w tworzenie swoich treści. Możesz tworzyć wysokiej jakości treści za pomocą niezawodnego telefonu i kilku narzędzi, które masz do dyspozycji. Ponadto dzięki mediom społecznościowym masz potencjał, aby dotrzeć do docelowych odbiorców za ułamek tego, co zapłaciłbyś za reklamy personalizowane.

Ponadto media społecznościowe umożliwiają:

  • zwiększenie ruchu na stronie
  • promocje produktów i usług
  • zbudowanie społeczności

Kiedy się do tego zabierzesz, sposób, w jaki korzystasz z mediów społecznościowych jako mała firma, nie różni się zbytnio od tego, w jaki sposób używasz ich jako duża firma. W obu przypadkach udostępniasz, angażujesz, monitorujesz i optymalizujesz. Skuteczność reklamy sprawdzisz, decydując się na audyt, który zrobi solidna agencja digital marketingu. Kluczową różnicą jest to, że mała firma prawdopodobnie koncentruje się na wzroście, podczas gdy ugruntowana marka może priorytetowo traktować ekspansję.

Musisz być konsekwentny

Najlepszą rzeczą, jaką możesz zrobić jako mała firma, rozpoczynając działalność w mediach społecznościowych, jest bycie konsekwentnym. Zbyt często marki zniechęcają się, jeśli nie widzą wyników w ciągu kilku tygodni. Prawda jest taka, że ​​rozwój mediów społecznościowych może być powolny, ale jak większość rzeczy, jeśli będziesz konsekwentny, osiągniesz wyniki. Oznacza to regularne publikowanie wysokiej jakości treści. Media społecznościowe to okazja do opowiedzenia historii. Gdy nadasz priorytet spójności i spójności, użytkownicy będą wiedzieć, czego oczekiwać od Twojej strony, jaki jest Twój głos i co oferujesz. I w ten sposób przyciągniesz swoją grupę docelową.

Zdywersyfikuj swoje treści.

W mediach społecznościowych jest tyle miejsca na kreatywność i eksperymentowanie. Zbyt często marki znajdują jedną skuteczną strategię i się jej trzymają. Mając to na uwadze, baw się formatami treści, gdy tylko jest to możliwe. Na przykład na TikToku możesz publikować tylko filmy. Jednak na Facebooku masz możliwość publikowania na żywo, publikowania zdjęć, przeprowadzania ankiet i wiele innych.

Skup się na jakości zamiast na ilości.

Dotyczy to nie tylko treści, które publikujesz, ale także platform, na których publikujesz. Z perspektywy treści, chociaż zachęca się do częstego publikowania postów w mediach społecznościowych, istnieje pewna zasada. Wszystko, co publikujesz, powinno stanowić wartość dodaną. Jeśli nie spełnia tych kryteriów, rozważ inną strategię, na przykład ponowne publikowanie treści związanych z marką od osoby niebędącej konkurencją lub udostępnianie treści generowanych przez użytkowników. Jeśli prowadzisz małą firmę z ograniczonym czasem i zasobami, możesz nie być w stanie zarządzać kontem na każdej platformie społecznościowej. O wiele bardziej wartościowe jest skupienie się na jednej do trzech platform.